Tjejigt

Det blev en riktigt tjejig kväll.
Kände att jag behövde ta hand om mig själv lite såhär sista söndagen på lovet!

Hoppade i ett varmt, avkloppande bubbelbad, ansiktsmask(som pricken över i:et var rosa), nagelfix och godis.
Låter great va?
O den husmoderliga Emelie gjorde hallon&vinbärspaj under tiden. Så som avslut på kvällen blev det paj&kärleksprat.
Vilken ljuvelig kväll.
Jag är så sicko trött nu så nu väntar jag bara på att mina kära päroner ska komma hem.



Efter workie imorgon ska jag få träffa min kära Ellen som tar sig hit över dagen.
 Hon är ju 18 år allt. GRATTIS Ellen, today is the day.
Blir en sväng för mig till Varberg också imorgon :)

Vilken livsnjutning såhär i slutet, innan allvaret. haha
Höres
Sleep tight
Claarie


Kommentarer
Postat av: Filippa

'Asså Klara Du Tr Så Sjukt Colla & Snygga Bilder

Föresten Vilken Sida Gör du Om Dina Bilder ??hehe

Kram!! :D

2009-08-19 @ 16:50:44
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0