thanks for reading

Känns sjukt kul att läsarstatistiken bara stiger! Hoppas ni håller i och att jag kan inspirera er med min blogg :)


Har varit allmänt förvirrad de senaste dagarna, varför är det alltid så? Att allt händer på samma gång ...
Idag har jag glädjt mig med de som gläder sig och gråtit med de som gråter. Livet är ett mysterium.
Har även lyckats få höstens första försovning avklarad idag, hur ska denna termin gå är ju frågan ..

Och nu till morgondagen. Vet inte om jag ska glädjas eller sörgas(?) ..
Men detta hänge ska fräschas till iaf.


(jag får ursäkta bilden, men tänkte bara visa det som hänger)

Det är på tiden att sätta sig under saxen imorgon, minns inte senast. Men jag tänker behålla mitt hår, hoppas jag inte gör allt för många besvikna :)

Pallar inte underhålla er mer nu. Trött efter 18årspartaj

Peace out
Claarie

(detta inlägg skulle publicerats igår, gjorde det visst inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0