Städigt värre

Ännu en helt ledig dag. O jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Har fått i mig lite frukost nu, kanske borde ta tag i lite städning.
Man ska passa på o städa när det inte är så jättestökigt, då blir det inte så jobbigt att städa nästa gång. Smart va? städexperten har talat.
Jag kan nog vara sämst i världen på att städa, Jag förstår liksom inte hur man gör.
Jag försöker på nya sätt varje gång. Städa mitt i natten, städa på morgonen, städa till högt dunkdunk, städa till tystnaden, städa när jag är helt ensam hemma eller städa när huset är fullt, oftast blir det att jag inte städar alls ..

Så jag är nog inte den sm ska ge er heta städtips. Kanske du kan ge mig nåt?
Jag föredrar att städa till högt dunkdunk, så man kan få in lite moves sådär ibland. Att städa är faktiskt väldigt dansinspirerande när jag tänker efter ..
Att städa är kanske inte så tokigt ändå?
Fast nu börjar jag ju nästan gilla att städa.
Bäst jag slutar skriva.

Ha en great städdag.
Claarie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0