Snart börjar nedräkningen

Sista dagen på mitt sista sommarlov börja gå mot sitt slut.
Har haft en helt ljuvlig dag med Lissie. Och bara njutit av sommaren!


Bilden dyker upp när jag känner av lycka, det gör jag idag minsann

Hoppas alla andra blivande treor (i jönköping) verkligen tagit till vara på denna dag.
Nedräkningen börjar snart. Den har börjat här på bloggen redan ..
STUDENTEN nästa.

Då blir det väl snart dags att sova. Lycka till alla ni, inklusive jag, som ska försöka ini de vardagliga rutinerna igen.
Känns alltid gött att bli normal igen. Men ack vad träligt det är, tidiga mornar .. jag säger då det.

Sleep tight. And be careful
Jag taggar skola.

Natti
Claarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0