I'm heading to Fotö

Då var jag nästan packad&klar. Eller, jag dumpar nog ner lite till i väskan, men aja.
Imorgonbitti drar jag till Fotö. Ska jag vara ärlig är jag inte supertaggad, men jag tror det kommer bli grymt bra.
Ska bli riktigt skönt med 5 lediga dagar. O jag ska försöka njuta till fullo. Vädret ser rätt ljust ut också (Y)
Det är så skönt att bara komma hemifrån några dagar. :)

Och på fredag hade jag tänkt att övervinna lite rädslor på Liseberg. Liseberg är kul, men är det någon mer än jag som är en sån tönt som typ svimmar innan Balder? haha, det är inte riktigt så farligt längre, men iaf.

Jag lär nog få en sjukt värd vecka iaf. Hoppas du får det också. Om jag inte hinner med dig imorgonbitti bloggen så hörs vi på fredag, eller lördag



Take care.
Klara signar ut, slut

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahha, jag är exat lika dan, jag älskar att vara på Liseberg men jag åker inte särskilt mycket. Balder är i högsta lagret alltså. Kanonen vågar jag inte. Vi kanske borde åka dit någon gång du & jag! =)

2009-08-05 @ 21:48:55
URL: http://hannafeurst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0