how wonderful

Som räddarna i Nöden kom ett finfint par&två av mina sjukt snälla vänner, Tillan&Jonas, o hämtade upp mig igår. Pizza stod på menyn och i sällskapet av två sovande kollade jag på Zorro. En kanon kväll med andra ord (Y)

Nu har jag varit på stan en sväng med två andra finfina vänner. Treeevligt.
Och ikväll uppmanar jag Alla att ta er till Vätterstranden, där Vätterfesten är i full gång.
Om jag inte minns fel så ska det hållas modevisning, och en hel del dans. Fröken Agnes kommer stå på scen och framför allt är Sessions på G. Min fina Linnéa är med där o dansar, hon behöver ert stöd, eller nåt. haha. Ne, men hon är grym. Vääärt att kolla på!
Så ikväll ses vi på Vätterstranden, vid volleybollnäten.

Nu ska jag ut o avnjuta några soltimmar :D

Stay blessed.
Claarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0