home sweet home

Då har jag landat här hemma igen! Känns skönt efter en crazybra dag igår.
Jag älskar staden göteborg. En lagom Klarastad. Göteborg är dock lite wannabe stockholm, men jaja.
Fräscha killar bjuder staden på också. Ta till er det ni göteborgsstekare. Tråkigt att alla ser likadana ut dock ..


Jaja, Vi 2 hade det sjukt fint, o tänk vad lite shopping kan göra. Känns skönt med lite nytt till garderoben. (låter som en härlig modebloggerska, haha)
Eftersom min lilla Nickie är på sin väg hem från Prag så står em för dagens bilder. klicka er in här för att se lite pics.

Var på ett hejdundrandes möte imorse innan jobbet också. Våra kära missionärer är hemma nu, kul o få se lite på dom :)
Nu är jag mest trött&hungrig.

Maat
Claarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0