Aj

Nyklippt, fräscht hår känns alltid så ..hm.. fräscht!

Jag lyckades för en gångs skull hitta en bra frisör, som inte klippte av mig halva håret eller som inte vågade röra det. Hon gjorde det fräscht helt enkelt o det var ju så jag ville ha det.
Jag har dock alltid ångest efter jag har klippt mig men jag känner mig ändå rätt nöjd nu.
Chockad blev jag dock när Sofia (min klasskompis som klippte sig samtidigt som jag) blev klar. Hjälp, kooort. Tänk om jag vågar mig på det någon gång .. vi får väl se.

Nu ska jag försöka förbereda höstens dansklasser lite, om mitt knä kan tänka sig att vara på min sida idag.

Vilket tråkigt inlägg.
Aja

Dansa lugnt
Claarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0