26

Nu har jag pustat ut lite.

Trött som bara den men har ändå haft en kanoners dag.
Träffa Jennifer & firat min fina 26åring! tjiiihuuu. Alltid lika kul med födelsedagar, visst är det?
Nu sitter jag här, tänker snart ta hand om mig själv lite, kolla in sytycd & sen sova. SKÖNT!

Och så vill jag rekommendera er Alla att någon gång i ert liv testa på karktärsdans (Rysk, ungerks folkdans)
Sjuukt kul. O tjena vad vi svettades. Hösterminen kommer bestå av en karaktärsdanslektion i veckan. Kommer bli great.
Tänk att jag har så kul i skolan va?! poor little you som går natur eller nåt!

Det här får nog bli kvällens inlägg. Kommer såklart en liten sytycd update för dig som inte orkar ta stegen till tvn från datorn!

That's it.
Stay update!

Claarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0